reklama

Fotoglosa: Prezenčná listina študentov v električke

Študentom vôbec nevadí, že sú v Košiciach električky monitorované kamerovým systémom. Zrejme mladšia generácia nechala na zadnom sedadle električky svoju prezenčnú listinu zo školy (na snímke).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cestujúci si mohli krátiť chvíle čítaním mien Janko, Murko, Klaudi a ďalších. Autori pravdepodobne použili centrofix, ktorý sa dá ľahko odstrániť. Svojou aktivitou zrejme Dopravnému podniku veľkú škodu nespôsobili. Improvizovaný zoznam mien na kovovej časti sedadla si môžete pozrieť na nasledujúcej snímke.

Prezenčná listina v električke
Prezenčná listina v električke (zdroj: Foto: Lórant Kulík)
Lórant Kulík

Lórant Kulík

Bloger 
  • Počet článkov:  270
  •  | 
  • Páči sa:  1 608x

Po úspešnom absolvovaní Fakulty elektrotechniky a informatiky Technickej univerzity v Košiciach som začal v roku 1997 spolupracovať s denníkom Korzo. Od roku 1998 do mája 2018 som aktívne prispieval z publicistickými článkami a reportážnymi fotografiami do rubrík História, Hobby a Varenie, ktoré pravidelne uverejňoval denník Korzár a Košický večer. Moje príspevky na tému Varenie vychádzali v roku 2006 aj v denníku Nový Čas.V regionálnych denníkoch som sa v publicistických príspevkoch venoval numizmatike, filatelii a ďalším záľubám, ktoré som ilustroval vlastnými fotografiami. Rubrika Hobby v od júna 2018 už nevychádza. Tento blog je voľným pokračovaním na uvedené témy. Je určený pre každého, kto má rád históriu, umenie a rád varí. Trojročné štúdium Dejín umenia na UTV Technickej univerzity v Košiciach som úspešne ukončil v roku 2020 a v roku 2021 Žurnalistické praktikum na akademickej pôde UTV UNIZA v Žiline. Od roku 2023 som členom Združenia historikov moderného výtvarného umenia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu