reklama

Fotoglosa: Umelecká inšpirácia z Mikulášskych balíčkov

V trhovom hospodárstve predajne medzi sebou konkurujú. Snažia sa získať čo najviac zákazníkov aj prostredníctvom vkusne usporiadaného tovaru na pultoch. V jednej z predajní sme zdokumentovali kompozíciu Mikulášskych balíčkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

 Na snímke esteticky usporiadané Mikulášske balíčky.

Mikuláš-umelecká inšpirácia
Mikuláš-umelecká inšpirácia (zdroj: Foto: Lórant Kulík)
Lórant Kulík

Lórant Kulík

Bloger 
  • Počet článkov:  270
  •  | 
  • Páči sa:  1 608x

Po úspešnom absolvovaní Fakulty elektrotechniky a informatiky Technickej univerzity v Košiciach som začal v roku 1997 spolupracovať s denníkom Korzo. Od roku 1998 do mája 2018 som aktívne prispieval z publicistickými článkami a reportážnymi fotografiami do rubrík História, Hobby a Varenie, ktoré pravidelne uverejňoval denník Korzár a Košický večer. Moje príspevky na tému Varenie vychádzali v roku 2006 aj v denníku Nový Čas.V regionálnych denníkoch som sa v publicistických príspevkoch venoval numizmatike, filatelii a ďalším záľubám, ktoré som ilustroval vlastnými fotografiami. Rubrika Hobby v od júna 2018 už nevychádza. Tento blog je voľným pokračovaním na uvedené témy. Je určený pre každého, kto má rád históriu, umenie a rád varí. Trojročné štúdium Dejín umenia na UTV Technickej univerzity v Košiciach som úspešne ukončil v roku 2020 a v roku 2021 Žurnalistické praktikum na akademickej pôde UTV UNIZA v Žiline. Od roku 2023 som členom Združenia historikov moderného výtvarného umenia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu